Bebeğim 13 aylık oldu. Asla meyve yemiyor ama asla.. biz her aksam önünde meyve yemeye calısıyoruz, görsün diye. Yok eline veriyoruz, ağzına götürüyor yüzünü burusturup geri atıyor. Ama bütün meyvelere böyle .. karpuz çilek kayısı şeftali kavun armut.. meyve püresi gibi şeyleri de hiç tüketmiyor. Lapa tarzı seyleri yani genel olarak sevmiyor. Yoğurtla karıstırıp veriyorum. Meyvesi ağzına gelince gene tükürğyor.. sürekli de kabız istiyorum ki meyve yesin belki düzelir .. nasıl sevdirebilirim.