PoncikKaan dün gece o gafleti herkes yapmış sanırım bnde 12 gibi açtım ki ilk defa doldurmus taşmış heryeri batmış yıkadık temizledik doyurduk derken 2 oldu saat sonra 4 gibi kalktık yine yazık yine öyle yapmıştır belki diye bnde açtım ki açmaz olaydım ztn daha uyumadan uyandık oldu mı gözler faltaşı ben ayakta uyuyorum k karanlıkta etrafı izliyor 😞😞😞