PoncikKaan Bebeğim bugün gündüz uykusunu alamadı akşam da erken uyudu. Yorgunluktan bitap düşmüş olacak ki 4 saatir uyuyordu. Bezini uyutmadan önce değişmiştim. Saat 2 de uyandı hemen emzirdim geri uyudu ama ben ne yaptım bezine yaptıysa diyerekten gittim o bezi açma gafletinde bulundum şimdi bekle ki uyusun 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Arelll PoncikKaan aynı şeyi 12 gibi yaptım yapmaz olaydım az önce uyudu 3 saat Ali babanın çiftliği dinledik 🙄
Liyaa PoncikKaan bizi uyutmamak için yöntem geliştiriyorlar sanırım 😁😁en azından benim kızım öyle 10dan beri 5dk arayla uyudu çok değil 5dk dalıp dinç kalkıyor resmen tam uyudu diyorum yatıyorum battaniyeyi üstüme çekiyorum saniyesinde uyanıyor beşik sallamaktan kas yaptım resmen günlerdir 🙈🙈🙈
Aselikra PoncikKaan ben geceleri kaka yapmadiysa bezini hic almiyorum canim geceleri yapmiyor zten kaka. Alirken hemen uyaniyor cunku
PoncikKaan Arelll 😂😂😂 çiftliktekileri iyi saysaydınız,benimki de uğraştırdı biraz sonra uyudu Allahtan ama yanımda yattığı için ben rahat uyuyamıyorum 🙄 Sıpayı beşiğe koyuyorum hissediyor mu ne hemen uyanıyor
Liyaa PoncikKaan benim kızım sürekli gülme halinde sabaha kadar kıyamıyorum bende sabırla bekliyorum tam gözlerim kapanıyor pilim bitiyor elleriyle yanaklarımı tutup gülüyor gelde sinirlenn 😂😂😂
tubaacr Kizlar ayni Durumu yasayacagimi bildigim için ben iki aylık olduğundan beri gece kesinlikle alt acmiyorum lamba acmiyorum emzirirken konuşmuyorum bu şekilde uykusuna deliksiz devam edebiliyor 🤣🤣🤣
PoncikKaan [bilinmeyen] Bende hem alıyorum hem kendi kendime söyleniyorum kaşınıyosun diye, nitekim kaşıdı da 😂