sedaa34 tek tek vermeden nasıl bilinecek ki ikiz bebeklerim var her bebek farklidir ama karışım hiç yapmadım bu sabah kahvaltıda yumurta sarısı, peynir, ve avakado yediler hepsi ayri ayrı olarak, yarın sabah pankek domates peynir düşünüyorum ayrı ayrı öğlen fasulye yemeği yaptım sogansiz buharda pişmiş mesela gayet mutlu yediler biz alistiriyoruz bebeklere bende başlarken aaa yemek hadi yiyelim diye yemediler ki zorlandım ettim begenmedikleri şeylere ara verdim gibi yöntemler denedim her şeyin tadını ayrı bilmeli yemeliler ki damak tadı oluşsun