Zumra70 vallaa 😅😂maşallah 🤭benimki 6 aylık henüz sökemiyor. Birde şey geldi aklıma. Ben bazen onda veriyorum ek gıdayı. E bebekten almıştım. İçine minder koyup oturtuyorum. Kase de elimde oldugu için uzanamıyor 😂ilk kızımdan kalma chicconun mama sandalyesi var. Ondan daha rahat bence bu oturak. 🤭
