Zumra70 kızım 18 aylık gün içinde eline ne bulsam veriyorum kek pasta ekmek ne olsa yani asla elini boş bırakmam tabi yiyor mu asla kek leri ufalayıp yerlere döküyor herşeyi yere atıyor bende mesela topla annecim diyince topluyor bazen veya atma tamam mı ye ağzına koy diyince atmaz ağzına koyar yer
Mesela az önce önüne bir tabak pilav koydum oturdu koltukta güzelce kaşıkla yedi sonra da eliyle Tek tek yedi tabi yere döktükleri de oldu al annem onu ağzına koy dedim aldı koydu veya yere dökülenleri alıp bana veriyor
Olsun atsın süpürürüm ne olacak ki inan ki günde 4-5 kere süpürge açıyorum dökme yapma demiyorum
Öğreniyor zamanla zaten yapmaz ama şuan herşeyi oyun yapacak ve öğrenecek zamanları sende fazla üstüne düşme eline kırılacak ona zarar verecek şeyler verme gerisi önemli değil annesi 🌸