Zumra70 Tomris61 o aylarda bizde oyleydik hatta bizimki bı ara direk masanin üzerine oturuyordu şimdi yemek zamanı kendi mama sandalyesine oturmak istiyor
Zumra70 Simnur uzun zamandır böyle yaz bitmeden düzelsin diye dua ediyorum kısa halıları sermek zorunda kalacagim
Hadiburdanyak Zumra70 benim kız öyle yerde yediriyorum 😀 çatalla kendi batırıyor ağzına denk gelmeyince atyr eşim bnden çok tepki veriyor
Zumra70 tekbasimabakiyorum kaç aylık sizinki bizimkide bir ara hiç oturmuyordu direk masaya oturtuyorduk Allah’tan unuttu şimdi onu sandalyenin yerini degistirin masaya hakim olabilecegi yere koyun belki işe yarar
Hadiburdanyak Zumra70 evet ya bide oda var biz çok mu içtik folik asit bunlarmi büyümüş küçülmüş bilemedim
girlmomm Zumra70 bizim9- 10 aylıkken falan başladı şuan 1 yaş hala devam ediyor çok sinir bozucu bir durum😁
Zumra70 girlmomm artık büyüsün güzel güzel yemeğini yesin ne isterse yapmaya razıyım gunluk 10 çeşit yemek daha kolay sanırım şimdiki durumdan
Semaaa39 Zumra70 19 aylık olacak oğlum ne yemek yerken nede başka zamanda bu tarz davranısları yok. Ama bi kaç aydır mama sandalyesinde oturtmuyorum. Tepsiyi alıp oyuncaklarının yanına geçip yiyoruz. Tek yaptıgı artık kendi yemek istemesi :) bide bunu deneyin isterseniz
Karan2023 Zumra70 yazınızı okurken ben bunu buraya ne zaman yazdım dedim 😂 içiniz rahat olsun 18 aylık bi tanede bende var atma diyorum atıyor ağzına sokma diyorum sokuyor balkona file çektim evim çarşı içinde altımda kahve var şimdide filenin içinden sıgacak şeyleri hesap edip onları atıyor diceklerim bu kadar 😂
tombikinannesi Zumra70 12. Ayda ve benmkide böyle atmayı ve attığında birşeylerin yerini değiştirebildiğini keşfediyo 😂 bilerek gıcıklığına yapmıyo yani gelişimi için normal bi basamak🙂↕️
Qunqnir Zumra70 benim de kızım tam 18 aylık ve tam olarak sizin gibiyim. 0 ekran, eşim yoğun çalışıyor, tekim, yemek yemiyor ve sokak köpeği gibi akşama kadar parktayız ahshsj Allah yardımcımız olsun sağlıkla büyüsünler 🌸
sonbezbukucu 3 yaşa kadar normal. bizde yemek yedirirken mama sandalyesinin altına sofra bezi seriyoruz istediği gibi döküp saçarak yiyor kızım. sadece çorba, ayran tarzı şeyleri kaşığını tutup sallarsa müdahale ediyoruz. onun dışında herşey örtüye dökülüyor zaten sıkıntı olmuyor
Duyulurum Zumra70 önüne bir şey koymamayı denediniz mi? Siz yedirin ve önüne koymayın. Başka çözüm bulamadım :(