meliketayfun20 ronaaa oğlum 2.5 aylık enson 6.5 kg du şimdi 7 kilo olmuştur kesin doğum kilosu 4.160 gr doğdu
CEYLAN00 Kızlar ister obez edin çocukları ama yürümeye başlasın aşırı zayıflıyorlar benim tombik kızım öyle oldu
busenihicalakadaretmez ronaaa doğum kilosuna göre çok çok iyi. Benim bebeğim 3buçuk kilo doğdu 3kiloya düştü. 5buçuk aylıkken 7600gr 69cm geldi. 1hafta sonra 6aylık olcak.
busenihicalakadaretmez clcdemet çok değil kilosu normal. Benim oğlum 4200doğdu 1aylıkken 6kiloydu doktor ona bile normal demişti ama sadece anne sütü aldığı için normal demişti, mama alıyo olsaydı mamayı kes diycektim dedi.
eraysen ronaaa çok iyi kilo almış bebeklerde kilo değerlendirmesi persentil eğrileri ile takip edilir onun yanında da 6.ayda doğum kilosunun 2 katı 1 yaşında doğum kilosunun 3 katı olması beklenir en az sizin bebeğiniz 6.ayda 3 katına neredeyse ulaşmış bile