efeninannesi4207 annediyebiri konyadayim canım geçen hafta 10 TL’ye aldım 3 kilo buzluğa attım bu hafta bulamadım 40 tlydi bugun de
Gul-42 efeninannesi4207 konyadayım kız bamyayı acıkla hangı bamya o yuzden ınsanlar sasırıyor😀buse nerede oturuyorsun
efeninannesi4207 Gul-42 bildiğin bamya işte ama araların da karrt olanlar da vardı biraz büyük bamyaydı geçen hafta aldım. Bu hafta ki de 40₺ ydi
Gul-42 efeninannesi4207 bende kurmuyorum annem kurar😂yapragımıda kurdu annem kurutmalıkları kaynanam yapar recellık ve soslarıda gorumcelerım verır
oyoyoyyedibeni efeninannesi4207 ben biberi minik dograyıp atmıstım , yemeklerde pratik oldu sorun yasamadım