HE-SEN-COK-BILIYON Yok kuzucum Eskişehir de yaptırmıştım hatta Lise 2 gidiyordum. Lastikleri rengarenk taktırırdım o zamanlar ayakkabı bağcıkları renkli takardık, onlarla kombinlerdim ahhhh gençliğim🫠🫠 kaç sene oldu onu bile bilmiyorum ama gerçekten iyi ki taktırmışım. Bu arada benim de köpek dişlerimin arkasında dişler vardı önce onlar çekildi sonra tel takıldı. İyi bir dr bulursan hiçbir sorun yaşamazsın😊