HE-SEN-COK-BILIYON 🙂 ben 7-8 yıl önce taktırdım 2.5 seneye yakın taktım, üst önlerde 2 dişim öndeydi sadece.. ağrısız bir süreç diyemem, ama dayanılmayacak kadar değil ilk hafta sadece çorbayla geçti sonra normale dönüyor, bazı dönemler daha sık ağrıyor.. sonraki durumum tam bir fail🥸 tellerim çıktı, içeriden sabitleyici tel taktılar, 1-2 ay sonra bu tellerim düştü. Doktora gittim düştü diye tamam artık gerek yok onu takmamıza dediii.. ve dişlerim tekrar yamulmaya başladı 😅 doktora gittim tekrar plakla düzelteceğini söyledi 2 sene bunun için gel git yaptım plak berbat bişey ☹️ en sonunda pes ettim ve 2 ay önce tekrardan tel taktırdım 🙂 dişçimi de değiştim tabii ki. Doktor çok önemli 👌🏻 20liklerim çekilmeden taktırdığım için ve 20likler zamanla büyüdüğü için düzelen dişlerimi ittirmiş, şimdiki doktorum dedi ki içten tellerini ömürlük düşün çünkü diş her zaman kendi yerini ister, takmazsak yine yamulabilir 🥹taktırmalı mıyım kısmına gelirsek, yani bence önemli diş, olmasa 2. Kez taktırmazdım 32 yaşındayım aman boşver dedi herkes ama umursamadım ben böyle mutluyum diye 🤣 ki 2 diş minicik yamukluk ama şuan teller hemen düzeltti, aynaya baktıkça şimdiden mutlu oluyorum ☺️ şuanki tellerim de en az 1 sene kalacakmış.