Yelda35 biz kütahyada hiçbir zaman klimaya ihtiyaç duymadığımız için bu zamana kadar almamıştık ve ilk defa böyle bir yaz yaşıyoruz cam kapı her yer açık gece kalkıp havluyla yüzümüzü siliyoruz resmen su gibi ter akıyor sabah bir kalkıyoruz yatak zaten sırılsıklam😂