Yelda35 Resmen akşam bile parka gidemiyoruz o kadar sıcak klima gece gündüz açık devlete çalışıyoruz 😬😬
bana1cocukyetti Yelda35 Manisadayım, nerden izmirin dibindeyiz yaaa bizi de yaktınız😂 Gece saat 11-12’de 32 dereceydi esmeyi bırak yapraklar eriyecekti sıcaktan. Valla durulmuyor 🥹
Ecem__ Yelda35 ayyuu evet aksam bile parka gidemiyoruz kisin daha cok geziyorduk valla bizde klima taktik bu hafta inan koltuklarim alev aliyordu otururken
Yelda35 AnnaKurt aynen sabah kapatıyorum evi havalandırıp saat 2 de tekrar açıyorum çatı katında oturuyoruz ve saat 2 den akşam 8 e kadar güneş geliyor 😱
selin1724 Istanbul da nemden havada oksijen kalmamış gibi hissediyorum dışarı çıkınca. Bizim de klimalar dur duraksız çalışıyor bazen odaları havalandırmak için kapatıp çam açıyorum sadece 10 dk dayana biliyoruz
bana1cocukyetti Yelda35 Valla şaka bir yana hiçbir yere çıkartamıyorum çocuğu bir kaç gündür akşam 8de bile çıksak yanaklar kıpkırmızı krem sürmeme rağmen. Evin içinde full klima açık ona rağmen yanıyoruz. Bir de 1 hafta boyunca böyle sanırım🥹
Ecem__ Yelda35 inanirim bu sene garip bir sicak var serinlemek icin denize bile gidemiyoruz yanariz kavruluruz diye gunes carpar diye