Rabia_solmaz benim erken dogum riskim vardı. Sonradan baktık ki bebiş gelmiyor. Doktorum sürekli yürü dedi. Sabah 7 de hergün uyanır, bayır asagı yürüyerek, magazaların açılmasını beklerdim. Bütün dükkanları gezerdim elimde simitle. Öğlen 12 de eve gelirdim. Etkisi oldugunu düşünüyorum. Cnku 39 haftalıkken yürürken alt kısmıma hep agrı girerdi.. Durup dinlenirdim.. Hurma da bence etkili.. Ve hunharca temizlik 😂dogumdan bir gün önce cam kapı pencere geceye kadar sildim. Deli gibi temizlik yaptım cnku ertesi günü 40+2 oluyordum. Doktorum suni sancıyla dogum için yatıs olacak. Bu gece sancın geldi geldi. Gelmedi sabah hastaneye yatacaksın dedi. Sabah 6 da sancım geldi. 9 da hastaneye gittim. 9.30 da dogurdum 😂doktorum hep bana sen col hareketlisin o yüzden dogumun cok kolay oldu dedi. Ne kadar hareket edebiliyorsanız edin. Birde özellikle yerleri emekleyerek silerdim hep