handeg26 yagizaliiii benimde aynı şekilde 38+3 de doğdu solunum sıkıntısından dolayı yoğun bakım ünitesinde yattı 5 gün şimdi sağlıklı yanımda şükür. Sizinde öyle olur inşallah Allah yardimciniz olsun zor bir süreç oluyo