Merhaba bende geçen sene 37+5 le acil doğuma alındım bebeğimin kalp atımı yavaşladığı için 22gün yoğun bakımda küvezde kaldı bebeğim solunum sıkıntısı vardı şuan yarın 1 yaşına girecek korkmayın en kısa sürede düzelir inşallah bol bol anne sütü sağıp götürün eğer alıyorlarsa onlar çok güçlüler