ebrarasil acimavi okul çağında yapılacak olan aşı etrafta dolanan virüsler sebebiyle 4 yaşa indirildi
Yelda35 acimavi merhaba acaba aşı sonrası ateş filan oldu mu? Bizimki okul açıldığı döneme denk geliyor sabah okula gidip öğlen aşıya gideceğim mecbur ama ateş olur mu bilemedim
acimavi Yelda35 gece 2 de uyandı kızım çok fazla sıcaktı, malum havalar da çok sıcak, kompres yaptım biraz hafifledi ama onun haricinde hiç ateşi olmadı. Daha önceki aşılarda bebeğiniz çok etkilenmediyse bunda da etkilenmez endişelenmeyin🙏🏻
ecenehir Bende bişey sıtabilirmişim benimde kızımın 4 yaş aşısı geldi bu aşıların diğer dozlarında hiçbir yan etki görmedim bunda görebilirmiyim acaba biraz tedirginim de.
acimavi ecenehir kızımda da çoğu aşı yan etkisiz geçmişti, 4 yaş aşıları da öyle geçti çok şükür. Hiçbir yan etki yaşamadık
ecenehir acimavi Maşallah size darısı bize inşallah aşk yaklaşınca bi düşünmeye başladım malum ortalık nasıl biliyorsunuz.