Sevgili anneler kızım 4 yaşına girdi, hemşire aşıya çağırdı. Daha önceden de 4 yaşında aşı olacak demişti aklımdaydı ama şimdi aşı karnesine baktığımda 4 yaş görünmüyor, ilkokul 1. sınıfta var görünüyor. Şimdiye kadar özeller dahil tüm aşılarını yaptırdım ama karnede görünmeyince kafam karıştı. Sizler çocuklarınıza aşı yaptırdınız mı 4 yaşında?