Esoskirec benim oğlumda iki yaşında sadece 3 öğün yediriyorum ben o da 5-6 saat arayla. Yani 3 saat bence çok az zaten. Ara öğünlerde bazen meyve yer basen fındık kaju. 3 öğün yeterli bence. Sabah kalkar 10 gibi kahvaltı. Öğlen uyur uyanır 3 gibi çorba akşam 7 gibi akşam yemeğini yer bidaha kaçta uyursa uyusun yemek yedirmiyorum ben sabah daha iştahlı oluyor çünkü.