Esoskirec benim oğlum 2,5 yaşında bazen 2 öğün yiyor. Sıcak çünkü ben bile az yiyorum . Kilosu suan 12 ama 2 kgyu yeni aldı. Bana yeterli geldi kızınzn yedikleri bilemiyorum 🤣 uyku öncesi çorba içirin. Bir de neden meyveyi püre veriyorsunuz onu da anlamadım büyük değil mi artık ? Ben uykudan uyanınca uyumadan önceyi birinde meyve birinde çorba veriyorum hangisini isterse. Yani uyumadan meyve yediyse uyanınca çorba veya tam tersi.