Esoz1110 ben alıştırma kilodunun bezden bir farkı olmadığını düşünüyorum. Çiçek akademi diye bir yere üye olmuştum gelişimsel bilgiler atıyor orda mesela normal kilot bile giydirmeyin diyor. Atayım yazıyı birazdan. Gece işi bende de pek bilgi yoktu burada sormuştum gece kaldırmayın dediler ve gerçekten bir kaç gece kendim uyumadan kaldırdım sadece şimdi onu da bıraktım. Kuru bezle kalkmamasına rağmen gece kaçırmadı ilk günden itibaren. Bence bezi tamamen çıkarın hayatınızdan. Çişin var mı diye sormak ve sürekli lazımlıga gidelim mi vs demek baskı yaratıyor ve inatlaşıyor. Ben bir şeyler anlatırken kilotunu sıyırıp lazımlıga oturttum bir kaç kez de tuvalete götürdüm çok şükür çiş eğitimini oturttum. Kaka konusunda bizde eksiğiz hala 🤣