Esoz1110 Kızlarrr yardımınıza ihtiyacım var ikna ederek bir şekilde lazımlığa oturdu dünde denemeye başladım sevdirmeye çalıştım lazımlığı çünkü korkuyordu çişini 2 kez yaptırdım bugün 2 kez de altına yaptı ama benim yaptırmamı istemiyor kendisi tek başına oturmak istiyor lazımlığa üstündekileri de tek cıkarmak istiyor neden öyle 🤷🏻♀️ kakasını şimdi üstüne yaptı son anda aaa kakaa dedi koştu ama lazımlığa üstünü çıkarmak istemedi kakadan korkuyorlar diye duymuştum da nasıl bir yol izlemem gerekir gece de bezlemezsem uykusunda yaparsa altına ağlarmı korkarmı acaba birde alıştırma külodu önerir misiniz
sara190 Esoz1110 ben gece oğlum uyuduktan sonra atıştırma kulodu degılde külot bez takıyorum uyanmadan da çıkarıyorum sabah işemiş veya kuru oluyır farketmez . Lazımlıga biraz su koyun hadi buraya kakanı bırak istersen başlık gibi yüzsünler de biraz kötü evet ama öyle sevıyorlar 😀 bide lazımlıkta otururken balon şişirtıyorlsrdı kakayı bıraksın diye bende işe yaramadı bakon
minikoglummmmm Esoz1110 bence erken her bebek bir değil ki kimsenin lafına bakmayın merdiveni destek almadan çıkabiliyor mu
oglumubeklerken Esoz1110 biraz erken değil mi? Biz 24.ayda deneyip başarısız olmuştuk sonrasında 29.ayda hallettik
Esoz1110 minikoglummmmm Araştırmalarıma göre 18 aylıkken başlayabiliyormuşuz merdivenleri tek başına çıkabiliyor çiş yapıyorum kaka yapıyorum diyor bana
minikoglummmmm Esoz1110 hım öyle diyorsa başla o zaman benimki 22 aylık 18 ayda yürüdü yani 4 aydır yürüyor daha merdiven çıkamıyor tek başına söylemiyor da 😀
Mybaby1 Benim oğlumda 21 aylık konuşması falan iyi bazen çişini yapınca anne çiş yaptım diyor ben götürsem yapıyor ama tam cesaret edemiyorum bezi tamamen çıkarmaya
Esoz1110 Mybaby1 banada bir cesaret geldi bugün cıkardım ama suana kadar 4 kez çişini 1 kez kakasını yaptı altına
ElisaMom_ Esoz1110 benim kızımda 2 yaşında lazimligi seviyor oturuyor ama asla yapmıyor,bugün bizimde 1. Günümüz ama yok asla lazimliga yapmıyor hep kaçırıyor,ne yapacam hicbilmiyorum,şimdiden kaç tane alt değiştirdik 🥴
Esoz1110 ElisaMom_ Sevdiği bebek vardı diğer bebeğinde lazımlık vardı yanında alırken ona koydum bak o da yapacakmış dedim baya uğraştım ikna etmeye 3 kez yaptı daha da oturmak istemedi anlamadım
Mybaby1 Esoz1110 bende sabah uyandığında bezini çıkardım çişin gelince söyle yaptıktan sonra geldi anne çiş yaptım dedi baktım kaçırmış bezi taktım geri bazen fark ediyorum kakasını yaparken hadi tuvalete diyorum ağlıyor yok diyor bende kaldım öyle
Mlk16 Esoz1110 kızım 27 aylık ama ben hemen öğretmeyi düşünmüyorum 2,5-3 yaş arası kolay oluyormuş biraz 3 yaşa yaklaşsın istiyorum