bisenakillisinzaten sevimliidostlarr benim ikinci bebeğim 6 ay sonra olmuştu. Sık ilişki ve asla stres yapmazsan oluyor ve evet o sırada emziriyordum. Emzirmenin evet koruyuculuğu var ama yüzde yüz değil maalesef
Tatlican ebru8erdi Benim adetime 4gun filan vardi yerlesme kanamasi oldu test yaptim pozitif çıktı. Allah sanada isteyen herkese de nasib etsin
ebru8erdi aysebb Yok üzülmüyorum heyecanlandım ya biraz gecikince sanki hiç gecikmiyor gibi:) O yüzden öyle oldu. Allah bir tane nasip etmiş zaten çok şükür. Nasip ederse ikinciside olur inşaAllah. Çok teşekkür ederiim❤️