Anneler merhaba, benim 22 aylık bir kızım var. Eşimle bir tane daha çocuğumuz olsun istiyoruz. Yaklaşık 2 aydırda hiç korunmuyoruz. 1 haftadır hafif mide bulantım var. Böyle bitkinim halsizim, sıcaklardanda olabilir tabii. Adetim 2 gün gecikti sadece şeffaf, beyaz akıntılarım oluyor. Kasık ağrımda var bel ağrımda. Sizce test yapsam hamile olsam bile çıkar mı? Yoksa biraz daha beklemeli miyiim☺️