Mervil gulyabani benim kızımda biz sarılırsak çok kızıyor. Yan yana yatmamızı falan asla istemiyor. Sadece biz böyleyiz sanıyordum 😣
Alerjikrinit Zeynepdkmngnc bizim 30 aylık olacak 2 yaş sendromunun üstünden gelmiştik aslında 3 yaş sendromu da ayrı bir durum değil 2 yaş sendromunun devam etmesi. Bizde de aşırı inatlaşma başladı hayır denilen ne varsa tam tersini yapıyor. Hayır yapma kelimesini kullanmamaya çalışıyorum. Benim de maalesef eşim evde sanmayın ki iyi bir şey yardım ediyor mu evet ama çocukla 3 yaşında kendiymiş gibi öyle çok inatlaşıyor ki. 2 çocukla uğraşıyor gibiyim. Ceza çok önerilmese de geçen gün çok abartı bir şey yaptı bende biraz odaya alıp konuşup burada kal dedim. Mola taktiği deniyor buna yeni nesil psikologlar pek önermiyor ama ben yapıyorum bunu da yapmazsam hiçbir sınırı kuralı taktığı kalmadı artık. Ama çok uç şeylerde yapmak lazım etkisini kaybetmemesi için. Odada yalnız bırakın diyor ama odada yalnız kalması için küçük ben yanında oturdum biraz düşünelim burda dedim yanlış yaptığı şeyi kısaca söyledim o kadar
1sirinannesi Zeynepdkmngnc Kızım 35 aylık zaten inatçı ve sinirli bir yapısı var, kardeşi yok 4 aylık hamileyim 5 ay var doğuma, bu aralar uyumak hiç istemiyor uykusundan ölse de uyumak istemiyor, biz zorla uyutuyoruz neden böyle oldu anlamadım. 🙃
ebrusglm Zeynepdkmngnc Post acmadan bı bakayım dedim yalnız değilmişim. Ben de deliriyorum herşeye ağlıyor , oyun , etkinlik hiç bişey yapamıyoruz 😏 laf dinlemiyor yapma dedikçe daha çok yapıyor bir yol bulamadim
8162648 gulsene1998 merhaba benim yeğenim de aynı yaşta oğlunuzla. Bu aralar kakasını altına kaçırıyo sizde böyle durumlar var mı? Tutuyo tutuyo yapmamak için en son kaçırıyo. Sorunsuz yapardı tuvaletini
gulsene1998 8162648 bizim de sorunsuzdu ama bu sıralar o da çişini tutuyor ve en sonda yiyeğiniz gibi altına kaçırııyor anlamadım yani inşallah geçicidir