Merhaba 34 aylık erkek çocuğum var. Mahvoluyoruz yeni kardeşi oldu 5 aylık o da. Onun etkisi mi bilmiyorum ama çığlık çığlığa dakikalarca ağlamalar, herşeye hayır deme var, bizim hayır dediğimizi inatla yapıyor. Ne yapıcam bilmiyorum. Ceza mk vermeliyim hayırı öğrenmesi için. Yaşayan var mı böyle. Çok kötü bir dönem sabır kalmadı artık. Ne yapmalıyım sizce?