mematiii
Estağfurullah.
Şaka yapıyorum. Mesleğimi seviyorum, severek yapıyorum. Savaş pilotu içimde bir ukde olarak kaldı tabii çünkü çok istiyordum, çok çabalamıştım. Benim babamda, abilerimde asker. Hatta abimin birisi havacı. Onlarla çalıştım, daha kazanmadan eğitimlere başladık gibi bir şeydi ama olmadı 🫠