Simsimy mematiii Üstte kalsın. Ben başvurmadım, başvuramam zatende 😅 Bütün öğrencilerime başvurmalarını söyledim, onları teyit ediyorum.
Simsimy mematiii Üniversite sınavına girdiler bu yıl, kpss’yede girsinler. Denesinler kendilerini, belki olur. O yüzden.
mematiii Deletedmom_110 canım lise çıkışlılar başvuruyor zaten bende öyleyim başvurdum .Tam liseyi bitirdin dimi