adel28_ İlk zamanlarda 2- 2 buçuk saatte bir veriyordum şimdi 6 aylık daha çabuk acıkıyorlar büyüdükçe
Aysenur122 adel28_ çok kötü bir mama ne eriyor nede kapızlığa iyi geliyor bebeğim bildiğiniz kabız olmuştu tabi bebekten bebeğe değişir belki
aysays0000 ozgersinada ben SMA kullanıyorum. Migros’tan alıyorum. Migros’ta bulamadığım zamanlar Trendyol üzerinden alıyorum birkaç güne geliyor zaten.