Bizde sma comfort kullanıyorduk e bebek ya da eczaneden alıyorduk ama bulması gerçekten çok zor oluyordu bizde kabızlık yapmadığı için deneye deneye comforttan memnun kalmıştık ama zor bulunduğu için optipro ya geçtik ondan da aynı şekilde memnunuz bilginiz olsun bulmakta çok zorlanırsanız isterseniz optiproyu da deneyin