tugceo92 çalışanların ücretleri,sınıflarda bir problem olduğu zaman harcanan masraf gibi durumlar için bu para kullanılıyor. Çünkü bunları maalesef karşılamıyorlar. Çok büyük bir rakam gibi görünse de bu zaman için cüzi rakamlar her şey uçuk rakamlar da çünkü. Bende oğlumu yazdıracağım kayıtlar 24’ünde bizden neler isteyecekler merak ediyorum ☺️