tugceo92 okul öncesi öğretmeniyim ve çalışan ücreti , temizlik malzemeler, okuldaki tamirat falan alınan aidatlar bunlara zor yetiyor inanın. Devlet temizlik personeli vermiyor maalesef. Sözleşme de ücreti aylık olarak ödeyeceğinize dair , eğer ödemezseniz kayıt silme ve adınıza dava açma hakkı doğar.