Eymencvk elif_eslem 2 ay önce doğum yaptım adet oldum ama kesik kesik bazı günlee geliyor 5. Gün bugün benimde ilk doğumda da 2. Ayda olmuştum kimisisw geç oluyor erken adet olmakta sıkıntı mı acaba sütte azalma yapar mı
tunasmom1 Eymencvk azalma vs değilde normalde süt biraz tatlıymış regli döneminde şekerli tadı azaliyomuş sadece
Minel-inannesi elif_eslem valla kafayi yemekde cozum degil. Gelmiyo şiştim şiştim. Ne belirtisi var ne kendisi. Bi yandan oh rahat diyorum bi yandan ofkesi, hormonal dalgalanmalari, istah patlamasi oluyo aylik döngüde ama gelen giden yok🤷
elif_eslem Minel-inannesi aynı ben bu ben işte canım tatlı ister bazen bişey istemez sinir iken hiç söz etmiyorum bilr😂
Minel-inannesi elif_eslem ay o bisi istemeler beni mahvediyo. Zaten yemek yemeyi seven birisiyim. Bi baharatli eksili tursulu krizi bi tatli cikolata diye döngü içinde kafayi kirdim😄 hamilelikten beter asermeler yasiyorum🤣🤣🤣
elif_eslem Minel-inannesi 😂😂😂 aynen bide canım şunu bunu istiyor diyorum hamile misin diye soruyor herkes 😂😂
_melekcyr elif_eslem ya haklısınız insan ister istemez korkuyor ben kaç defa test yaptım acaba hamile miyim diye 😂 bi kaç defa leke geldi dediğiniz gibi ama yok yani tam umudu kesmiştim ki oldum rahatladım vallahii darısı size inşallah 😘
Seymadeniz @“elif_eslem” benimde 11. Aylık bebeğime bende olmadım hala. Doktora da gitmedim ebe emziryorsan normal dedi insaAllah öyledir
thecamellia elif_eslem ben 6 ay sonra olmuştum bir yıla kadar bormal diye biliyorum ama tabi siz doktora gidip görünün
elif_eslem thecamellia ya şimdi şöyle ki benim doğumun çok kötü geçti zor ve susuz bir doğum gerçekleşti o yüzden ben şimdi kadın doğum a gidemiyorum resmen travma oldu bende o yüzden size sormak istedim