elif_eslem Kızlar 10 ay önce doğum yaptım ve adet olamıyorum normal mi daha önce böyle bişey yaşayan var mı
_melekcyr elif_eslem valla canım kızım 13 aylık daha olmamıştım artık ümidi kestim yani doktora gidecektim ta ki 3 gün önce olana kadar ama canım çıkıyor anlatamam baya acısını çıkarıyor çok sancılı geçiyor dakika başı ped değiştiriyorum öyle yani bekle biraz daha olursun elbet 🥰
Ada28 elif_eslem 2 yıla kadar normal.. Bizim gelinimiz 22 ay sonra oldu. O dönem doktora gitti neden olmuyor diye doktoru söylemiş 2 yıl kadar normal diye
Minel-inannesi elif_eslem gittim, emzirme devam ettigi surece gelmiycek belli seninki dedi. Emzirme bittikten 5 6ay sonra duzene girer diyede telkin etti☺️
Bet2506 11 ay 10. Günde oldum 1 haftada sürdü ama bir de bana sor o 1 haftayı Umudunu yitirme Emziriyorsan daha da normalmiş
elif_eslem _melekcyr ay gerçekten şu sn korktum olmasam daha iyi galiba😂 2 gün önce afedersiniz biraz leke geldi sonra bişey yok bende endişelendim ister istemez bi siz tecrübeli annelere danışayım dedim
Brownintens Ayy vlla insan regl olmayı beklermi bu kadar heyecanla ben bekliyorum işte 😔🫂6. Aydan selamet😁🤦♀️şişkinlik fln da oluyo demi kızlar oldıktam snra o şişkinlik gidiyor demi?
cokcocuk Çocuğum diğer ikisinde düzenli oldum hep bunda 9 buçuk aylık oldu hiç olmadım ağlamak istiyorum çok darıldım artık
_melekcyr elif_eslem ya haklısınız insan ister istemez korkuyor ben kaç defa test yaptım acaba hamile miyim diye 😂 bi kaç defa leke geldi dediğiniz gibi ama yok yani tam umudu kesmiştim ki oldum rahatladım vallahii darısı size inşallah 😘
akdogann elif_eslem benimde 3 ay oldu. Dört gözle bekliyorum ama sancılı olacak diyenleri gördükçe gelmese daha mı iyi olur diye de düşünüyorum 😂
Minel-inannesi elif_eslem valla kafayi yemekde cozum degil. Gelmiyo şiştim şiştim. Ne belirtisi var ne kendisi. Bi yandan oh rahat diyorum bi yandan ofkesi, hormonal dalgalanmalari, istah patlamasi oluyo aylik döngüde ama gelen giden yok🤷