Zehrauzunoglu GirayinAslisi korkmayın ben de forumda gorup korkmuştum cok az agladı baska da sesi çıkmadı şikayetımız olmadı 2. Ay aşısında uykudan aglayarak uyanmıştı ilaç vermştim bunda evden çıkarken calpol verdım daha ıyı oldu
GirayinAslisi Zehrauzunoglu onu doktora sordum da asidan once verilmemesi gerek sikayeti olunca verilmeli dedi bende vermeden gidicem bakalim bizde hafif atlatiriz inşallah
Rayihaaa Mlkemrecre canım ateşi yok ama yeni fark ettim sanırım kulağı ağrıyor, elini kulağına götürdüğü zaman çok fazla ağlıyor