Enerjikmom ben 3 aylık bir diyetisyen ile çalıştım sürecim bittiği an eskiden nasıl besleniyorsan öyle beslenmeye devam ettim çok aşırı yiyen bir insan değilim ama üç öğünümü ekmeğimi aburcubumu yiyen biriyim ve diyetisyen ile sonlandırdığım kiloda kaldım sadece ben şu mottoya inanıyorum kilo verdim ve bir daha almayacağım kendimi strese sokmadığım için de almıyorum sanırım doyduğum da yemeğimi bırakırım orta karar yerim işte