asiluras4021 ben de var aynısı sadece şarjının adaptörünü kaybettim kablosu duruyor başka bı adaptör takarsanız çalışır bide kumandasi yok ortada oda yine önde ki düğmelerle de çalışıyor bizde bır yada iki kez kullandik kızım binmedi almak isterseniz