melike4672 23 eylülde aldım bebeğim doğmamıştı doğdugundan beri bi iki sefer yatırdım ağlamaya başlıyor sevmedi şuan 3 aylık yine deneyeyim dedim yine ağlıyor satıyorum bu yuzden, 1800, e vericem 2500 e almıştım. Pilinide taktım içine durasel marka..
zkusagianne melike4672 ben Gardrops üzerinden aynı modeli satışa çıkarım satıldı ama kargolayamadım bilginiz olsun Gardrops daha az kesinti yapıyor
Hayalet_99 asiluras4021 ben de var aynısı sadece şarjının adaptörünü kaybettim kablosu duruyor başka bı adaptör takarsanız çalışır bide kumandasi yok ortada oda yine önde ki düğmelerle de çalışıyor bizde bır yada iki kez kullandik kızım binmedi almak isterseniz
3bebeannesi_ @asiluras4021 Aynı model var bende de İstanbuldaysanız 1500 e verebilirim az kullanıldı ağustosta almıştım