betul912_ Noname21 eşim aldı hoca ve öğrenci oluyor evden alıp eve bıraktılar gününü falan konuşup ayrliyorlardi çok guzlr bnede alicam inşallah
Birbebetoannesi Noname21 Ben de ehliyet aldıktan sonra babamın aracı ile almıştım 6 ders. Özel ders her zaman iyi oluyor açıkçası. Babamın arabasıyla prtatik yapınca kendi aracımı almıştık çok daha özgüvenli oluyor insan 😁
Ayyyssseee Noname21 halledersiniz inşallah şimdi ilk zamanki hallerime gülüyorum inanın. Zamanla alışıyor insan
annediyebiri Noname21 araç otomatik mi ben 5 saat ders aldım trafiğe çıkmaya başladım tek hoca oluyordu