@Noname21 ben ehliyeti 10 sene oldu alalı ve 6. Sınıfa giderken öğrenmeye başladım babam ufak ufak gösterdi ehliyetsiz şehir dışına bile çıktım bununla övünmek için yazmadım yanlış anlaşılmasın evleneli 9 sene oluyor ve bu zaman içinde toplasan 5 kere anca kullandım hem aracımız yoktu hemde aracımız olmasına rağmen eşim vermezdi bende yavaş yavaş unutmaya başladım lise arkadaşım sürücü kursunda eğitmen olarak çalışıyor ona yazdım özel ders için en fazla 4 gün vaktim var bana ders verebilir misin diye o da verecek inşallah cuma günü heyecanlıyım bende 🤗 benim tek sorunum geri geri park etmek bide trafikte dur kalk yaparsam pratikliğimi kazanmış olurum sanırım