ArdeninAnnesi3322 Ben 2015 yılında oldum, ağrıdan duramıyordum resmen, ameliyattan çıktım sıfır ağrı, hatta birkaç saat sonra tuvalete çıktım hiç ağrım olmadı , lazerle yapıyorlar çok şükür ondan sonra hiç ama hiç ağrım olmadi
53Sareninannesi ArdeninAnnesi3322 bende olacağım ama doktor çok önemli korkuyorum olmaya iyi bir doktor bulamıyorum emin olamıyorum dua edin bu hastalığı yaşamayan anlamıyor halden
elosnebi 53Sareninannesi canım ben 11 sene önce oldum doktor psikolojik olduğunu söyledi.sadece çok üzüldüğüm zamanlarda biraz kanamam oluyor. Ve regl dönemlerinde bazen ağrı oluyor o kadar.
zehrafra berenmomn merhabalar geçmiş olsun eşiniz kaç senedir çekiyordu bu rahatsızlığı birde ameliyat ücretini ne kadardı acaba
annesininminikosuu 53Sareninannesi ben oldum ve cok sukur aninda kurtuldum ve hicbiseyim kalmadi. Cektigim onca eziyete degmezmis
53Sareninannesi annesininminikosuu merhaba geçmiş olsun devlette mi oldunuz ne kadarlık bi operasyon bide ilk dışkılama zor oldu mu ameliyat sorası