53Sareninannesi hayır hastanede ameliyattan çıktıktan 15 dk sonra eşimin tuvaleti gelmiş ve hastane odasında yapmış hiç canı acımamış. Bak biz çok araştırdık 1 sene acı çekti eşim sabahlara kadar korktu tekrarlar vs diye ama iyikş olmuşum diyor hiç korkmayın ve olun insanların tekrarlar demesine bakmayın. İstanbul’da mısınız isterseniz eşimin doktoruna gidin