elifela231223 benim bebeğim de ağzını açmıyor ben de onu biberonla kandırıp ağzını açınca hemen ardından kaşığı dayiyorum😂 benim oğlum çok su içiyor o yüzden biberona su koyup ağzına yaklastiriyorum otomatik olarak ağzını açıyor zaten. Kaşığı ağzına soktukları sonra da bir iki yudum su içmesine izin veriyorum yoksa bir sonraki seferde ağzını açmıyor 😂