Merhaba arkadaşlar bebeğim 7 aylık 2 haftadır ek gıda almıyordu kesinlikle ağzını açmıyordu 3-4 gün biberon mamasını da 10 saatte bir zar zor icirdim şimdi de sadece biberon mamasını içiyor 2 hafta önce kontrolde kilosu biraz azdi doktor kilo kontrolü istedi şimdi de 2 haftada 150 gram zayıflamış çıktı doktor çocuk gastroenterolojiye yönlendirdi kan tahlilleri idrar tahlili vs aldı ufak bir idrar yolu enfeksiyonu dışında birşey yok böyle bir durum yaşayan var mı aranızda