Gul-42 kuzum zaten bende insülin direnci var ondn iki öğün ve mutlaka ara öğün yapıyorum da biz geç yatıyoruz ister istemez acıkma oluyor ondan ds zorlanıyorum galiba .uzun süre aç kalınca el ayak titremesi oluyor bende.ars öğün sık mi yapıyorsun? Ve sen kaçta uyuyorsn?