clsknu Laydaren şimdi 9. Ayda verirsem tekrar 12. Ayda vermeme gerek yok mu ya da 9. Ayda vermiyim 12. Ayda veririm . . Ay bilemedim kararsız kaldım şimdi 🥹☺️
Laydaren clsknu Bence 12. Ayda verin direk. Benim o dönem oğlum yemiyor içmiyordu, uykuları falan da çok kötüydü. Herhangi bir değerinin eksikliğinden şüphelenip yaptırdık
Alerjikrinit clsknu sağolun sizinkine de. Haşlanmış omlet yağa kırarak veriyorum. O aylarda benim oğlum sarısını yiyemiyordu yapışıyordu ağzına kayısı kıvamına alıştırmıştı bakıcımız. Reddetse bile siz denemeye devam edin zorlamadan
edefneee clsknu kızım 10 aylık geçen ay sordum ürkütmeye gerek yok şimdiden şart değil riskli gördüğünde yapılırmış mesela iştahsızlık, enfeksiyon vs gibi 1 yaşına gelince bakarız dedi
sezerckmom Benim oğlumda Ağustosun sonunda alicaklar dokuz aylık olunca yani bir kere kanı alındı hastaneyi ayağa kaldırdı oğlum çok ağladı 😓 1 yaşında alinacaksa ozaman neden 9 aylikkende istyorlar yani gereksizse aldirmasammi bilemedm ya 😓
clsknu sezerckmom benimde tek düşündüğüm bu canı yanacak nasıl dayanacak . Tabi onların sağlıkları daha önemli ama dediğiniz fe mantıklı hem 9. Aylıkken hemde 12. Aylıkken alınması . Benim kızım zaten anlıyor korkuyor başlıyor ağlamaya kontrole götürünce soyundurunca doktor muayene edince anlıyor iğne olacak diye ağlar hemen
Bebegim3535 clsknu 9. Ayda kan değerlerine bakılıyor. Düşükse ona göre takviye veriliyor. Bebeklerde kan ve d vitamini önemli biliyorsunuz
clsknu Bebegim3535 biliyorum evet . Kullandığım d ile demir vitaminleri de güzel ama tabi yine eksik çıkabilir doktor da ona göre başka verir . Haftaya gider baktırırım o zaman
cennet2006 clsknu merhaba bize de yapıldı 9. ayda. Mesela b12 si eksik çıktı. Takviye vitamin aldık. Bence yaptırın. Bebeklerde damar bulmak biraz zor oluyor ama eksik vitamini varsa zamanında desteklersiniz.
kaderbilge clsknu bizimde yapılacak şuan 5 buçuk ayligiz doktorumuz 9 aylıkken kan tahlili yapilicak ama sağlık ocağında yaptırma hepsini almıyorlar 2 iş yapma direk hastaneye gel ben alıyım demişti
clsknu kaderbilge bizede ebe demişti hastane de yaptır burada can yakarlar gibisinden konuştu . Doğru iki iş olur