clsknu beslenmesi iyi, ben paketli gıda bile vermedim uzun süre. Tahin pekmez ve yumurta yer her sabah. Takviye kullanmıştık sonra bıraktık 2 yaşında tekrar baktığında tekrar eksik cıktı daha doğrusu alt sınırda. Ocean şurup kullandık zaten pekmez var onda da günlük menüsünde de tahin pekmez mutlaka yediririm. Bende kontrole götüreceğim bir kaç güne toparlandı baya kilosu falan bence düzeldi gibi 😁