Yavuzalii bişey olmaz canım emzir ben o kadar çok ağladım ki sanki ciyerim sökülüyordu ama yinede emzirdim emzirmezsen süt birikir biriken süt bebeyini de rahatsız eder senide fazla sütünü sağıp buz dolabında saklayabilirsin inan biberon çözüm değil ten teması çok önemli bol bol emzir acil şifalar diliyorum 😍💕