Yavuzalii acısa da bol bol emzirin benim ilk başta sol göğsüm öyle yara olmuştu dişlerimi sıkarak emzirdim hep kanama falan olmuyodu tabi, ama o emdikçe geçti ve daha sonralarda zaten bebek daha iyi kavrıyor memeyi geçecek sabır edin emzirin acısa da geççek acısını unutacaksınız bile 🙏🙏🙏🌼🌼🌼