_mom benim oğlum da 2 ay 10 günlük 7 kilo şu an. Doğum kilosu da 3.600dü zaten tombik bebekti. Bana da çok geliyor kilosu ve aynı tepkileri alıyorum ama ne yapabiliriz ki anne sütü ile besleniyorlar zaten mama olsa keserdik hareketlendikçe böyle olmaz diye düşünüyorum